بانک کشاورزی

تاریخ: 27 دی 1400

رشد قابل توجه عملکرد بانک کشاورزی استان اصفهان در شاخص خدمات بانکداری الکترونیک

جایگاه مدیریت شعب بانک کشاورزی در استان اصفهان در شاخص خدمات بانکداری الکترونیک بر اساس ارزیابی عملکرد پایان آذرماه، 10 رتبه ارتقاء یافت.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی در استان اصفهان، در ارزیابی عملکرد پایان آذر ماه، مدیریت شعب بانک کشاورزی در استان اصفهان در شاخص "تعداد مشتریان فعال اینترنت بانک" 9 رتبه و در شاخص "تعداد درگاه پرداخت" 8 رتبه ارتقاء داشته است.

این گزارش می­ افزاید: عملکرد مدیریت شعب بانک کشاورزی در استان اصفهان در شاخص کلی خدمات بانکداری الکترونیک، در پایان آذر ماه نسبت به ارزیابی عملکرد آبان ماه، رشد چشمگیری داشته که جایگاه استان اصفهان را در شاخص مذکور 10 رتبه ارتقاء داده است.